Lidmaatschap

Jaarrond

Bij aanmelding als lid bij LTC Naaldwijk ben je jaarrond lid. Dat betekent dat je het hele jaar op de buitenbanen (smashcourt) kunt spelen. Naast het Jaarrond lidmaatschap bieden we ook een zomer- en winterlidmaatschap aan (zie hieronder). We maken onderscheid in seniorleden en senior dagleden.

Lidmaatschapvormen

Jeugd
Voorbereidend tennis
Voor 4- en 5-jarigen voor een kortere periode als eerste kennismaking met de tennissport.
Junior mini
Voor kinderen in de leeftijd van 6 t/m 8 jaar.
Junior
Voor kinderen in de leeftijd van 9 t/m 17 jaar.

Voor starterspakket klik hier.

Senior
Men is senior vanaf het jaar waarin men de leeftijd van 18 jaar bereikt. Deze leden kunnen tussen 08.30 en 23.00 uur spelen en mogen ook aan competities deelnemen.
Senior dag
Als senior daglid mag je elke dag spelen van 08.30 tot 19.00 uur. Je kunt niet deelnemen aan competities, maar wel aan club- en opentoernooien.
Zomerlid
Als zomerlid kun je onbeperkt tennissen in de maanden juli, augustus en september. Met deze vorm van lidmaatschap spelen wij in op die sporters (voetbal, hockey, enz.) die geen activiteiten hebben in deze maanden.
Winterlid
Als winterlid kun je onbeperkt tennissen in de maanden november t/m maart op de onoverdekte smashcourt banen.

Let op!

Voor het winterlidmaatschap is van toepassing dat je niet kan deelnemen aan officiële KNLTB toernooien, alsmede competitie en parktoernooien die via de KNLTB lopen.

Tarieven (in euro's)

Junior Totaal Lidmaatschap
KNLTB
Voorbereidend tennis (4/5 jarigen) Geen kosten NVT NVT
Junior mini (6/7/8 jarigen)  65,00 45,92 19,08
Junior mini (met gezinskorting) 40,00 20,92 19,08
Junior (met gezinskorting) 78,00 58,92 19,08
Junior (9 t/m 17 jarigen) 103,00 83,92 19,08

Senior
Senior (18 jarigen en ouder) 210,00 190,92 19,08
Senior dag (18 jarigen en ouder) 157,00 137,92 19,08
Padellid (18-jarigen en ouder) 210,00 190,92 19,08
Padellid dag (18 jarigen en ouder) 157,00 137,92 19,08
Winterlid 100,00 100,00 NVT
Non-actief 40,50 21,42 19,08

Inschrijfgeld € 24,00 (is niet van toepassing bij winterleden).

Volgens de richtlijnen van de KNLTB is het geboortejaar het uitgangspunt voor deze indeling.

Kortingsregeling
Voor ieder 3e jeugdlid (dus kinderen van 9 t/m 17 jaar) uit één gezin geldt een korting van € 25,-.

Incasso
De contributie zal jaarlijks in 1 bedrag geïncasseerd gaan worden en wel halverwege februari. Voor gezinnen met meerdere leden bestaat de mogelijkheid om in overleg met de ledenadministrateur tot een soepele betalingsregeling te komen. Overigens wordt de contributie jaarlijks geïndexeerd voor prijspeil correctie.

Lid worden?

Op dit moment hebben we alleen een wachtlijst voor full time senioren (jaarrond lidmaatschap). Voor overige lidmaatschappen kun je vrij snel na aanmelding al starten met tennissen!

Wat kun je het beste doen?
* Via de site een aanmeldingsformulier volledig invullen en versturen.
* Een echte, recente pasfoto (jpg) is onderdeel van dit formulier, denk daarbij aan de voorwaarden.
* De foto kun je ook afgeven in het paviljoen (a.u.b. met naam erop).

Je krijgt van ons dan zo snel mogelijk bericht over je lidmaatschap.

Inschrijfgeld
Het inschrijfgeld voor nieuwe leden bedraagt € 24,00. Dit bedrag wordt tegelijk met de eerste contributie automatisch geïncasseerd.

Opzeggen?
Opzeggen van het lidmaatschap kan uitsluitend schriftelijk of per e-mail aan de ledenadministratie op onderstaand adres. Je opzegging dient vóór 15 november, voorafgaand aan het nieuwe kalenderjaar binnen te zijn. Anders verlengen we je lidmaatschap automatisch.

Ledenadministratie LTC Naaldwijk
Jan Dijsselbloem
’s-Gravenzandseweg 63
2671 JK  Naaldwijk
06-13632937 (werkdagen tussen 19.00 en 20.00 uur)
ledenadministratie@ltcnaaldwijk.nl

Inschrijfformulier

Pasfoto *

Graag ontvangen wij van u een pasfoto. Klik hier om te zien waaraan deze moet voldoen.

Indien elders lid geweest

Financieel

Overige informatie

Ik speel

Vrijwilligerswerk

Om leden en ouders zo veel mogelijk bij onze vereniging te betrekken wordt binnenkort contact met jou/jouw ouders opgenomen door onze ledencoaches om te kijken of je op enig gebied binnen de vereniging iets van vrijwilligerswerk zou willen doen.

Machtiging en statuten

Privacy

LTC Naaldwijk heeft privacy hoog in het vaandel staan. Wij geven daarom je gegevens zonder voorafgaande toestemming niet door aan commerciƫle partijen, tenzij je gegevens benodigd zijn voor zaken aangaande je lidmaatschap. Voor meer informatie over privacy verwijzen we je graag naar onze privacyverklaring op onze website (zie onderaan).

De velden met een (*) zijn verplichte velden.