Van der Ende Hal

LTC Naaldwijk heeft een tennishal met 4 banen. Deze banen kunnen op vaste tijden voor een bepaalde periode worden gehuurd. Of er banen vrij zijn kunt u zien in het verhuurschema. Het indoorseizoen loopt van 1 oktober tot en met 31 maart. De verhuur van banen is alleen bestemd voor leden van LTC Naaldwijk.

Aanmelden
Leden kunnen zich aanmelden voor huur van de hal via het mailadres: endehal@ltcnaaldwijk.nl.

Bij aanmelding graag de volgende gegevens vermelden:
- Naam, adres, bondsnummer en telefoonnummer van het lid op wiens naam de verhuur komt te staan
- Factuuradres indien dit afwijkt van bovenstaande
- De gewenste tijd en dag

Het verhuurschema van de Van der Ende hal wordt regelmatig bijgewerkt. Indien er veranderingen zijn, zullen wij steeds zo snel mogelijk de actuele informatie op deze webpagina plaatsen.
Klik hier voor het verhuurschema en hier voor de tarieven met ingang van 2019.

Leden en derden kunnen op zaterdag de hal huren voor € 250 per avond. Dit geldt ook voor de zondagmiddag.