Wintercompetitie Dames

Wintercompetitie | Dames

Het is bij LTC Naaldwijk mogelijk om deel te nemen aan de dameswintercompetitie. Deze competitie is op vrijdagochtend en duurt tot eind maart. Elke week speel je één wedstrijd van 1 uur. De speeltijden zijn van 9.00-10.00 uur, 10.00-11.00 uur en 11.00-12.00 uur. De tijd waarop jij speelt kan per week variëren.

Voor wie?
De competitie is voor damesseniorleden. Er kunnen 18 koppels meedoen per competitie. Je schrijft met z’n tweeën als koppel in. In sommige gevallen is gebleken dat mensen het fijn vinden om als drietal in te schrijven en dan zelf te bepalen welke twee per week spelen. Dat is ook mogelijk.

Hoe werkt het?
De competitie is onderverdeeld in blokken van vijf weken. Elke vijf weken krijg je via de mail een overzicht van je te spelen wedstrijden, tegenstanders en tijden.

Kosten?
Als je met z’n tweeën meedoet zijn de kosten €105,- per persoon. Als je met z’n drieën inschrijft, zijn de kosten €75,- per persoon en zijn vieren zijn de kosten €60,00 per persoon. Deze kosten zijn inclusief een lunch op de laatste speeldag.

Opgeven?
Opgeven of vragen over deze competitie kan door een mail te sturen naar: competitiesenioren@ltcnaaldwijk.nl.