SuperFlora Open Bloemen Toernooi 2023

Van 29 juli tot en met 6 augustus 2023 wordt het weer genieten van veel sportiviteit en gezelligheid tijdens de 59e editie van het SuperFlora Open Bloemen Toernooi.
Doe je ook (weer) mee? Schrijf je nu in via DEZE LINK.

Deadline voor inschrijven: dinsdag 18 juli - 20 uur, maar onderdelen waarbij het maximaal aantal inschrijvingen is bereikt, worden al voor de deadline gesloten. Wacht dus niet te lang met inschrijven!

OPROEP VOOR LEDEN VAN LTC NAALDWIJK
We zijn al een tijdje op zoek naar hulp en uiteindelijk ook opvolging. Daarom doen we een beroep op jou, omdat je het misschien ziet zitten om je in te zetten voor de vereniging? Of wil je ons helpen om de juiste personen hiervoor te vinden?

Kort gezegd komen de taken neer op:
• Uitnodigingen
• Wedstrijdplanning
• Sponsorwerving
• Entertainment i.s.m. Raymond
• Begroting en betalingen
• PR & communicatie (Facebook, persbericht winnaars)

Gooi het dus eens in de groep bij je tennismaatjes en stel je vragen aan José: 0624751354 of stuur je vraag per email: openbloementoernooi@ltcnaaldwijk.nl.

Graag tot ziens tijdens het toernooi!
Marjolein, Marloes en José