Voorstellen van het nieuwe bestuur

17 mei 2024

.....De frisse wind van een nieuw bestuur.....

... "Alles wordt anders"...

Dit was de eerste gekscherende quote van het nieuwe bestuur tijdens de ALV in maart 2024. Dit gaf al aan dat wij als nieuw bestuur er enorm veel zin in hebben om actief aan de slag te gaan om onze vereniging nog mooier, gezelliger en bloeiender te maken dan ze al is. Sinds de afgelopen algemene ledenvergadering zijn wij als nieuw bestuur actief en zijn Hans Mulder, René Gode en Henri Swaans afgetreden uit het oude bestuur. In dit nieuwsbericht stellen we ons graag voor en vertellen we wat we de afgelopen weken hebben gedaan. Graag brengen we jullie ook op de hoogte van onze plannen voor de toekomst van LTC Naaldwijk.

Wie zijn het nieuwe bestuur:

Jasper Nota/ Secretaris

Punctueel, scherp, wandelende stopwatch

Sportieve skills:
Fluwelen forehand met verwoestende backhand

Omschrijving:
Kundige en betrokken verenigingsman in hart en nieren

Sjoerd van Staalduine/ Penningmeester

Analytisch, intelligent, voortreffelijk inzicht

Koning van de Lob met het slice vermogen van Wim van Etten

Financieel Mastermind met een echt LTC hart

Daan Wesseling/ Voorzitter Padel commissie:

Snel schakelen, netwerkkoning, volhardend

Sportieve skills:
Toptennisser, nu alleen padelskills met verwoestende onderhandse service

Omschrijving:
Enthousiaste verenigingsverbeteraar met grote liefde voor padel

Bjørn van Holsteijn/ Vice voorzitter/ hoofd PR en communicatie

Skills:
Pragmatisch, doorzetter, handjes en mond laten wapperen

Zoekende, maar wel een heerlijke 2e service en
dropshottovenaar bij zowel tennis als padel

Rechtvaardige en strategische wereldverbeteraar
met LTC op de 1e plaats

Elma van den Bos/ Jeugdcommissie

Duizendpoot, verbindster, drijvende kracht

Duizelingwekkend voetenwerk en onnavolgbare
technische uitspattingen

Omschrijving:
Elma is LTC en LTC is Elma en…
Baas van de tennis, zoals de kids zeggen

Gerard van den Bos/ Voorzitter:

Skills:
Luisteren, transparant communiceren, geen woorden maar daden

Sportieve skills:
“Bos” Lob en Return Koning, eerste return direct in de trambaan met een million dollar backhand in tennis en padel

Omschrijving:
Clubman, logistiek wondermens met inlevingsvermogen, visie en verbindende kracht binnen LTC Naaldwijk

Met dit bestuur gaan we het avontuur aan om LTC Naaldwijk als club nóg mooier, sportiever engezelliger te maken. Het is ons doel om LTC Naaldwijk een echte vereniging te laten zijn. Met veel betrokken leden en vrijwilligers, die er voor zullen zorgen dat nu en in de toekomst, jaarrond, iedereen sportief, voor zowel tennis als padel, op elk niveau, zijn hart kan ophalen bij LTC Naaldwijk.

De afgelopen tijd is er door het bestuur al een flink aantal gesprekken gevoerd om te weten wat er leeft binnen de vereniging. Deze gesprekken zijn ook gebruikt om leden enthousiast te maken voor de verschillende vacatures die nog open stonden bij de verschillende commissies. Hierop is al door veel leden positief gereageerd en zijn de meeste vacatures al redelijk gevuld.

We zoeken altijd naar nieuwe vrijwilligers. Dus wil je ook wat doen voor jouw vereniging, meld je dan aan! Via deze link vind je de diverse vacatures.

Vanuit de voorzitter zal er ook een nieuwsbericht geplaatst worden waarin er wat verder
ingegaan zal worden op de plannen en uitdagingen die er als bestuur van LTC Naaldwijk nog voor
ons liggen.

We hebben veel zin om samen met jullie deze actieve, bruisende en sportieve vereniging te laten bloeien!

Sportieve groet,