Reserveren

Het reserveren van Padelbanen is kosteloos en alleen mogelijk voor LTCNaaldwijk leden. Alle spelers op de Padelbaan dienen dan ook lid te zijn van LTC Naaldwijk.

Het afschrijven van Padelbanen verloopt op dezelfde wijze en via hetzelfde systeem als het afschrijven van tennisbanen. Gezien de populariteit van Padel raden wij aan om de banen vooraf te reserveren.

Het reserveren doe je met de KNLTB clubapp. Heb je die nog niet? Download deze dan via de appstore (Apple) of playstore (Android): knltb clubapp.

Indien er onduidelijkheden zijn kunt u ten alle tijden contact opnemen met het paviljoen op ons park 0174-626239 of bij geen gehoor 06-14399184 (Raymond). Als je (nog) geen padelracket hebt kun je gebruik maken van één van de beschikbare leenrackets die je kunt afhalen bij de Padelshop in het Paviljoen. Ballen zijn ook te koop bij de Padelshop.