Padel laddercompetitie

Elke 2 weken een leuke wedstrijd

Speel je graag padel en vind je het leuk om wedstrijdjes te spelen tegen andere LTC leden? Speel dan mee met de LTC Naaldwijk padel laddercompetititie. Wij regelen elke 2 weken een leuke wedstrijd op jouw niveau tegen clubgenoten. Je bepaalt zelf wanneer je speelt. Win je, dan stijg je op de ladder.

Naast het spelen van wedstrijdjes is het leuke van de padel laddercompetitie dat je elk moment kan instappen en ook een ronde kan overslaan als het even niet uitkomt.

Wil je meedoen? Meld je aan via onderstaande link:

Klik hier om je aan te melden voor de laddercompetitie

Of meld je aan via de gratis app: 'clubladder' van SportconneXions.

sportconnexions   App StoreGoogle play

Hoe werkt het?

De 1e wedstrijd word je ingedeeld op basis van je speelniveau. De app regelt elke 2 weken een nieuwe tegenstander voor jouw team, jij ontvangt dit per email. Het enige wat jullie hoeven te doen is binnen 2 weken de wedstrijd te plannen, de wedstrijd te spelen en de uitslag te registreren. Je kunt ook rondes overslaan als het even niet uitkomt.

Klik hier voor een uitgebreide beschrijving van de clubladder

Let op!

Nadat je je afspraak in de ladder app (https://www.sportconnexions.com/nl/padelladder/ltcnaaldwijk-padel/2259/) hebt bevestigd naar elkaar moet je nog een Padelbaan reserveren via het afhangsysteem.

Het afhangen kun je op het afhangboord in het paviljoen doen, maar voor het ladderen raden we je aan om dit vooraf te reserveren met behulp van de knltb-club-app. Je reserveert de baan voor 60 minuten. De wedstrijd is ‘best of 3’ sets met een tiebreak op 6-6. Wordt je na een uur afgeschreven en is de wedstrijd nog niet af, dan wint degene die op dat moment voor staat. Na de wedstrijd registreer je de score in de ladder app.

Klik hier om je aan te melden voor de laddercompetitie

Veel plezier!
Heb je vragen over de ladder? Mail dan naar padel@ltcnaaldwijk.nl.