Nieuwe clubkleding

1 februari 2020

Vind je het ook leuk om in de clubkleding van LTC Naaldwijk te tennissen? Dan is dit je kans!

Pasmomenten:
Op de volgende dagen en tijden kun je de kleding in het Paviljoen komen passen en helpen we je graag met het bestellen van de juiste maat in de webshop:

Dinsdagavond 11 februari tussen 19.00 en 21.00 uur
Woensdagmiddag 12 februari tussen 14.00 en 17.00 uur
Woensdagmiddag 19 februari tussen 14.00 en 17.00 uur en avond tussen 19.00 en 21.00 uur
Zaterdagmorgen 22 februari tussen 10.00 en 12.00 uur

Bestellen:
Bestel je de kleding liever direct of ben je benieuwd naar de prijzen? Kijk dan hier.

Sponsoring:
Heb je een sponsor? Dan kan het bedrijfslogo, na aanlevering van een EPS bestand, op de kleding worden gedrukt. Een bestelling met eventuele sponsor(s) loopt niet via de website, maar direct via ons. (o.a. om eenheid te bewaren en te voldoen aan maatvoering gesteld door de KNLTB loopt bedrukking via de vereniging).

Meer informatie?
Spreek ons aan of stuur een mailtje naar clubkleding@ltcnaaldwijk.nl.
Graag tot ziens tijdens de pasmomenten!

Groetjes,
Raymond Scholtes en Marleen van de Graaf-Vogels