Westland Partners Jeugd Single Mix Park Toernooi

9 september 2019

Afgelopen week heeft het Westland Partners Jeugd Single Mix Park Toernooi plaatsgevonden. Met 75 inschrijvingen en 81 wedstrijden kijken wij terug op een geslaagde week waarin de jeugd op een sportieve en leerzame wijze met elkaar hebben gestreden om het clubkampioenschap.
Sommige kinderen hebben deze week hun eerste officiële wedstrijd gespeeld. Leuk om te zien dat de jeugd, de nieuwe spelers weer begeleidt en helpt om een goede wedstrijd te spelen en de puntentelling te leren. Met name Fleur, Evi en Indy wil ik in het bijzonder bedanken voor hun enthousiaste hulp.

Op woensdag was er voor de kinderen die met rode ballen spelen een event met als thema ‘met de Franse slag’.  Onder begeleiding van Jonathan en Allard zijn wedstrijdjes tot 7 punten gespeeld. Daarna zijn de kinderen creatief aan de slag gegaan: croissants bakken en schilderen op een doek.  Nicolette, Jolanda en Erica, bedankt voor jullie hulp tijdens deze middag. Er liggen bij de ingang van het paviljoen nog enkele vergeten schilderijtjes van de kinderen, dus die kun je nog ophalen.
Gedurende de hele week konden de kinderen met een boekje wat lekkers halen. Wij willen Raymond en de sponsors Valstar, SuperFlora en EFP International bedanken voor de limonade, het fruit en de zonnebloemen! De kinderen en ouders hebben het erg gewaardeerd. Ook willen wij Henk Salome bedanken voor de lekker taart van die wij hebben mogen ontvangen bij de start van het toernooi!

Op zaterdagochtend zijn spannende finales gespeeld en konden de kinderen onder begeleiding van Anne van den Bos prijsjes schieten. Wij merkten wederom een sportieve sfeer tussen kinderen en ouders, heel fijn. Thijmen van der Klugt en Fleur Lievaart zijn clubkampioen geworden in de categorie JE en ME  tot en met 17 jaar. De overige winnaars kun je hier vinden op.
Als laatste wil ik Carianne Lievaart nog in het zonnetje zetten. Zij heeft ons veel geholpen bij de opstart en planning van het toernooi. Ook gedurende de week stond zij stand-by. Jouw betrokkenheid en enthousiasme zijn van grote waarde voor de vereniging. Ontzettend bedankt, Carian!

Ook deze week hebben wij als organisatie weer gemerkt hoe leuk en gezellig het is om iets voor de vereniging te organiseren. Dus mocht je ook willen helpen, ook al is het een dag, mail, bel of schiet iemand aan, want vele handen maken licht werk.

Sportieve groetjes,
Sandra Vijverberg, Anne van den Bos en Saskia Hilbrants