Vrijwilligers bedankt!

26 januari 2024

LTC Naaldwijk kan niet zonder vrijwilligers!

Als de ballen bij onze vereniging vrolijk heen en weer hebben gestuiterd voor onze junioren en senioren bij zowel tennis als padel en de verschillende evenementen afgelopen jaar goed zijn verlopen, dan weten we het weer: dit is (mede) mogelijk gemaakt door onze vrijwilligers!

Net als een dubbelwedstrijd, is de saamhorige sfeer en het plezier binnen onze vereniging, een teaminspanning. Elke vrijwillige inzet, klein of groot, draagt bij aan de unieke sfeer die onze vereniging kenmerkt.

Wij zijn natuurlijk hartstikke blij met de bijna 80 vrijwilligers in het afgelopen jaar bij LTC Naaldwijk. Om hen te bedanken, ontvingen zij afgelopen december allemaal een kleinigheidje in de vorm van een pakket met lekkers van de bakker, en een waardebon voor de LTC Naaldwijk shop.

We kunnen nog meer handjes goed gebruiken. Wil je je steentje bijdragen aankomend jaar – klein of groot? Of heb je ideeën?  Laat het dan weten via secretariaat@ltcnaaldwijk.nl.