Vragen van leden

27 maart 2020

We ontvangen vragen van leden m.b.t. geannuleerde lessen, toernooi planning, hal huur periode maart, contributie niet gespeelde periode etc etc. Onderstaand een reactie vanuit het bestuur en Burgersdijk-tennis.

Op dit moment is niet te zeggen wanneer ons tennispark open mag. Het park is sowieso tot 6 april gesloten. Hoe het daarna verder gaat met vrij spelen, tennislessen, competities, toernooien, lessen welke in maart niet zijn doorgegaan, hal huur etc., is nog niet bekend. Wij vragen jullie om geduld. Op het moment dat er zicht is op een herstart van padel- en tennisactiviteiten, alsmede de openstelling van het ’t-Pavijoen, zullen we jullie zo spoedig mogelijk gaan informeren. We wachten de ontwikkelingen en adviezen af van het RIVM en de KNLTB hoe te handelen na 6 april. Voor nu staat jullie en onze gezondheid voorop.

Bestuur LTC Naaldwijk en Burgersdijk-tennis

Het laatste nieuws van de KNLTB:
Nieuwe maatregelen coronavirus. Wat betekent dit voor trainingen en competities na 6 april?