Voorjaarscompetitie Jeugd (Groen en Geel)

Groen - Voorjaarscompetitie 2024
De indeling voor de groene voorjaarscompetitie 2024 is bekend.
klik hier voor de speeldata (op zondag)
Deze teamindeling is gemaakt door de trainers in overleg met de TC Jeugd.

Schrijf de data van de competitie dus in je agenda, want er wordt verwacht dat je alle 7 speeldagen aanwezig bent!. Per speeldag moeten er minimaal 4 spelers aanwezig zijn om alle wedstrijden te kunnen spelen. Zit je met meer spelers in een team dan heeft het in principe de voorkeur om als compleet team per dag aanwezig te zijn. Je bent tenslotte een team en moedigt je medespelers natuurlijk aan!

De aanvangstijden voor de wedstrijden zijn uiterlijk een week voor de speeldatum bekend. Deze vind je online (zie het stappenplan punt 2). Groen speelt over het algemeen op zondagochtend.

Mochten jullie vragen hebben dan kunnen jullie mij bereiken via: competitiejeugd@ltcnaaldwijk.nl

Geel - voorjaarscompetitie 2024

De indeling voor de junioren voorjaarscompetitie 2024 is bekend.
De KNLTB heeft de gele competitie verandert in Junioren, dit zijn alle spelers van 11 t/m 17 jaar.
klik hier voor de speeldata (op zondag)
Deze teamindeling is gemaakt door de trainers in overleg met de TC Jeugd.

Alle spelers dienen alle (7) speeldagen beschikbaar/aanwezig te zijn. Indien een team door ziekte of blessure te weinig spelers heeft zullen spelers uit de andere teams gevraagd worden om in te vallen, zodat alle wedstrijden voor LTC Naaldwijk gespeeld kunnen worden! We gaan ervan uit dat iedereen daarvoor beschikbaar is. Schrijf alle data dus alvast in je agenda :-)  !

Mochten jullie vragen hebben dan kunnen jullie mij bereiken via: competitiejeugd@ltcnaaldwijk.nl

Groetjes Carianne Lievaart en het trainersteam van LTC Naaldwijk.