Veneco Single Mix toernooi

4 juni 2019

Single/Mix 2020
Dit jaar wordt het single/ mix clubtoernooi van 18 juli tot en met 26 juli 2020 gehouden. Een clubtoernooi staat voor sportief tennissen tegen je mede-clubgenoten en je speelt altijd minimaal twee wedstrijden.

Voor iedereen is er een klasse om mee te doen: van beginnende tennisser tot zeer geoefend. Wil je graag mixen, maar weet je niet met wie? Schrijf je toch in en geef dit aan. Wellicht vinden we een passende mix-partner voor je! Je kunt je tot 12 juli inschrijven via toernooi.nl.

Ondanks dat er dit jaar geen feestavond en loterij in zit, gaan we er toch een gezellig toernooi van maken. Het is tenslotte al heerlijk dat we weer mogen tennissen! En vanaf 1 juli kunnen we ook weer met een drankje op het terras zitten bij Het Paviljoen. Op zaterdag 18 en 25 juli kun je op het park blijven eten.  De finales zijn op zondag 26 juli 2020 tussen 11.00 en 17.00 uur.

Wij hebben er veel zin in. Jullie ook?

Sportieve groet,
De single/mix commissie