Tweemaal toppers

14 augustus 2019

Het Intergreen Open Bloementoernooi is weer zeer succesvol verlopen. De toernooicommissie en hun hulptroepen hebben weer een topprestatie geleverd. Dit vrijwilligerswerk voor de vereniging blijft niet onopgemerkt en wordt zeer gewaardeerd. Dat blijkt uit het leuke initiatief van Monique de Jong en haar tennisvriendinnen. Die verraste de toernooicommissie tijdens het toernooi met een mooie taart voor deze TOPPERS. Maar de leden die zo spontaan onze vrijwilligers in het zonnetje zetten zijn ook TOPPERS.

Vrijwilligers zijn onmisbaar voor de vereniging. Heb je vragen over het vrijwilligerswerk of interesse om wat te betekenen voor je vereniging, neem dan contact op met de coördinator vrijwilligerswerk Henk van Evert vrijwilliger@ltcnaaldwijk.nl