Toptennis op LTC Naaldwijk

22 maart 2019

Het duurt nog even, maar in het eerste weekeinde van april vangt de voorjaarscompetitie weer aan. Met maar liefst 76 teams doet LTC Naaldwijk mee aan deze competitie. Daarmee behoren wij tot de top 10 van de aan de voorjaarscompetitie deelnemende tennisverenigingen. Van jong tot oud, van recreatief tot prestatief, op alle terreinen doet LTC Naaldwijk weer mee. Van Heren 35+ tot Hoofdklasse Jeugd Gemengd t/m 17, van Meisjes t/m 14 tot en met Eredivisie Gemengd. Het belooft voor een ieder weer een prachtig voorjaar te worden.  Zelfs voor de leden die niet actief aan de competitie mee doen, valt er dit voorjaar veel te genieten. Want op iedere zondag kan op ons prachtig gerenoveerde park worden genoten van jeugd & senioren tennis op het allerhoogste niveau.

Op de WOS hebben we er al iets over kunnen lezen: Naast Eredivisie en Hoofdklasse Gemengd doet LTC Naaldwijk dit jaar voor het eerst mee aan de Eredivisie Heren. Op deze wijze kunnen alle leden gedurende een langere periode genieten van Nederlands toptennis. We bieden daardoor onze aanstormende talenten de mogelijkheid om in ons eigen Westland voor een Westlandse vereniging op het hoogste niveau uit te komen. Onze jeugd kan de eigen trainers, Nederlandse toppers en aanstormende talenten op het eigen park zien spelen. Naast Arko Zoutendijk en nieuwkomer Jasper Smit zal o.a. het grote Westlandse talent Amadatus Admiraal in het voor ons in de eredivisie debuterende herenteam gaan uitkomen.

Naast de vertrouwde gezichten van Roy Bruggeling, Marcus Hilpert en Kim Rus zullen onze talenten Dainah Cameron en Anouck Vrancken Peeters LTC Naaldwijk vertegenwoordigen in de hoofdklasse gemengd. Uiteraard zal onze clubtrainer Steffie Weterings weer bij dit team betrokken zijn. Als heerlijk toetje sluiten we de laatste weken van de competitie af met de Eredivisie Gemengd. Naast de inmiddels vertrouwde basis zijn we trots dat o.a. de finalist van het Nederlands kampioenschap Jelle Sels er voor heeft gekozen om voor LTC Naaldwijk uit te willen komen. Ook Robin Haase en Arantxa Rus hebben aangegeven om, afhankelijk van hun prestaties tijdens Roland Garros, weer voor LTC Naaldwijk beschikbaar te willen zijn.

Programma Thuiswedstrijden Teams Toptennis LTC Naaldwijk

Zo 7 april 2019
Aanvang 10:00 uur Hoofdklasse Gemengd   LTC Naaldwijk 2 – T.V. Etten 1

Zo 14 april 2019