Toch nog een single/ mix toernooi in juli!

14 juni 2020

Aan de drukte op het park te zien, heeft iedereen er weer veel zin in om te tennissen! Ook clubtoernooien zijn weer toegestaan en daarom organiseren we alsnog het single/mix toernooi. Dit wordt gehouden van zaterdag 18 juli tot en met zondag 26 juli.

Vanwege alle corona maatregelen, zal het een toernooi worden zonder gefeest en loterij, maar we mogen wel weer op het terras zitten met een heerlijk drankje en wat te eten van Het Paviljoen.

Je kunt je binnenkort inschrijven via toernooi.nl voor €7,50 per onderdeel. Iedereen speelt minstens twee wedstrijden. De uitslag van dit toernooi telt niet mee voor je ranking bij de KNLTB. Om de planning goed te laten verlopen, vragen we je in het weekend van 18 en 19 juli beschikbaar te zijn voor de eerste wedstrijden.

Houd dus je agenda vrij en dan zien we je bij het single/mix toernooi!