Stop met dubbelen!

2 maart 2021

Op 7 februari hebben we een bericht geschreven dat sommige leden het nodig vinden om nog steeds te dubbelen. We zijn nu bijna een maand verder en nog steeds wordt geconstateerd dat leden het nodig vinden om de maatregelen te negeren. Dat is jammer. Niet alleen riskeert de vereniging daarmee een boete (wat neergelegd wordt bij de overtreders), maar op die manier geef je ook een slecht voorbeeld aan de rest van de leden. Dit komt voornamelijk bij padel voor. Leden t/m 26 jaar mogen volgens de versoepelingen wel dubbelen.

Voorts willen we jullie op het hart drukken dat het meenemen van eigen drank naar het park, zoals bier of andere sterke drank, uitdrukkelijk verboden is. Nogmaals, niemand zit te wachten op een boete. Voorts willen we ook niet als politieagent optreden, dus wees verstandig en volg de regels die gelden bij de coronamaatregelen. Zodra de maatregelen worden versoepeld en er weer gedubbeld mag worden, zullen we jullie hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte stellen. Bedankt voor jullie medewerking.