Start zomerseizoen 2024

6 maart 2024

Op zondag 24 maart 2024 gaan we het nieuwe zomerseizoen feestelijk beginnen. Vanaf 12.15 uur tot 13.30 uur is er in de tennishal een programma voor de kinderen van rood en oranje. Er zijn leuke spelletjes en ook worden er voor de oranje kinderen wedstrijdjes georganiseerd. Iedereen is welkom ook jullie broertjes, zusjes, vriendjes en vriendinnetjes. Het is geen probleem als je nog niet zo goed kan tennissen.

Er is een springkussen en voor iedereen limonade met wat lekkers. Aanmelden kan via evenementenjeugd@ltcnaaldwijk.nl. Vermeld je naam en leeftijd en met welke kleur ballen je speelt. We verwachten jullie allemaal te zien, zodat we er met z’n allen een leuk feest van kunnen maken met spelletjes en wedstrijden!!

Voor groen en junioren 11 t/m 14 en 13 t/m 17 jaar worden er vanaf 13.00 uur tot 15.00 uur wedstrijdjes georganiseerd. Kom gezellig met jouw team oefenen voor de voorjaarscompetitie.
Ook voor jullie is er iets te drinken en te eten.

Aanmelden voor groen en junioren kan via: evenementenjeugd@ltcnaaldwijk.nl. Vermeld je naam en de kleur ballen waarmee je speelt.