Beekenkamp Single Mix Toernooi 2024

1 maart 2024

Nog even en dan is het weer zover, één van de leukste clubtoernooien van het jaar!

Het Beekenkamp Single Mix Toernooi gaat van start op woensdag 19 juni en de finalewedstrijden zullen plaatsvinden op zaterdag 29 juni. De oplettende Oranje-fanaat en voetbalfan zal nu gelijk denken, dat is tijdens het Europees Kampioenschap. Daar houden wij uiteraard rekening mee, want op vrijdagavond 21 juni en dinsdagavond 25 juni zullen er geen tennispartijen plaatsvinden vanwege de wedstrijden van het Nederlands Elftal.

Zoals elk jaar zal er voor elke tennisliefhebber een klasse zijn om mee te doen: van beginnend tennisser (categorie 9) tot zeer gevorderd. Heb je nog nooit eerder meegedaan aan een clubtoernooi? Een clubtoernooi staat voor sportief tennissen tegen je clubgenoten en je speelt altijd minimaal twee wedstrijden. Kortom, 10 dagen gezelligheid op ons eigen sportpark!

Wil je graag mixen, maar weet je nog niet met wie? Schrijf je dan toch in en geef dit aan in het opmerkingenveld. Hopelijk kunnen wij dan een passende mix-partner voor je vinden! Onderstaand nog een aantal punten om rekening mee te houden:
- Inschrijven voor dit toernooi kan hier, het inschrijfgeld bedraagt €11,- voor de eerste categorie en €7,50 voor de tweede categorie waaraan je deelneemt. Inschrijven kan tot en met vrijdag 14 juni 2024 23:59 uur.
- Wedstrijden in de weekenden worden vanaf 13.00 uur gespeeld.
- Als je meedoet aan 2 onderdelen kan je maximaal 1 dag verhindering opgeven in het eerste weekend. Kan je een uurtje niet spelen? Blokker dan niet de hele dag. Dat geeft ons ruimte om hierom heen te plannen. We vragen dus wat flexibiliteit. In totaal mag je maximaal 2 verhinderingen opgeven voor het gehele toernooi.

Wij kijken er enorm naar uit om jullie weer te zien spelen en genieten!

De organisatie,
Marijke, Matilde, Joyce, Amanda, Bianca & Floyd