Single Mix toernooi 2021

8 juli 2021

Ons tweede toernooi als Single Mix commissie zit er alweer op. Met deelnemers in twaalf verschillende categorieën was het weer een geslaagd toernooi met veel gezelligheid op het tennispark. Wat waren we hier allemaal even aan toe en wat hebben we mooie wedstrijden gezien! Er is gebaald (kleine blessures en nét aan verloren partijen), er is vooral gelachen (lucky ballen net over het net en die eeuwige zelfreflectie op die bal die je eigenlijk nét niet zo had moeten slaan) en er waren lange driesetters waarin jullie elkaar tot het uiterste hebben getest. Op af en toe een flinke bui en wat harde wind na heeft het weer ons ook meegezeten.

We willen iedereen bedanken die mee heeft gedaan en mee heeft geholpen. En uiteraard een speciale dank aan onze sponsoren: Best Fresh Group voor de groente en fruit die we de hele week konden uitdelen aan de deelnemers. En Bloom bouquet, Malkenhorst en Vitapep voor de bloemen, lekkers en snoeppaprika's en Itennis voor de bonnen!

Wij kijken nu alweer uit naar volgend jaar, maar eerst gaan we genieten van alle andere tennistoernooien die we nog in het verschiet hebben!
Op de foto hieronder zie je onze clubkampioenen van 2021: Jay Zwinkels en Joanne Vreugdenhil.

We wensen iedereen een fijne zomer en nog veel tennisplezier,

De Single Mix Organisatie
Matilde, Joyce, Marijke, Monique, Amanda, Bianca & Michelle