Regels

22 juli 2020

Het singel mix toernooi is aan de gang en het is inmiddels weer ouderwets gezellig en druk op het tennispark! Dat is natuurlijk leuk, maar we moeten er wel rekening mee houden dat we de regels nog steeds blijven naleven. Deze regels zijn al vaker gecommuniceerd en hangen op het park. Deze regels hebben we niet zelf verzonnen, maar zijn ons door de overheid opgelegd. Wij verwachten daarom enige discipline van jullie. Nu en in de aankomende tijd. Het bestuur, de diverse commissies en natuurlijk het paviljoen personeel hebben niet de behoefte om als politieagent te moeten optreden. Op dit moment zien we o.a. dat er niet voldoende afstand gehouden wordt op het terras. Ga niet te dicht bij elkaar zitten! Uiteraard willen we allemaal de oude gezelligheid terug, maar nogmaals, houdt de regels in acht. Wijs de vrijwilligers ook niet op hoe het er aan toe gaat op andere parken. Je speelt op Naaldwijk, niet op een ander park. Indien je de regels in acht neemt voorkom je dat de vereniging een boete kan krijgen. Het zijn nu eenmaal rare tijden, maar met z’n allen kunnen we ervoor zorgen dat het gezellig blijft op LTC Naaldwijk. Alvast bedankt en heel veel tennisplezier!