Prijsuitreiking van de grote Clubactie

10 januari 2020

De Grote Club Actie van 2019 was weer een groot succes. We hebben met z’n allen het recordbedrag van € 3.207,40 opgehaald!!

We zijn trots op Do van der Ende omdat zij de meeste loten van iedereen heeft verkocht. Wel 63 loten!! Zij heeft hiervoor een privéles van een uur gekregen. Deze les wordt gegeven door Anne van den Bos.
Dit supermooie bedrag van € 3.207,40 gaan we gebruiken voor de Tenniskids en Fun rood en oranje en voor het Rackettrekken groen en geel. Deze lessen worden gegeven in de winter op de zaterdagochtend. Ook zal er iets leuks te doen zijn tijdens de opening van het zomerseizoen op zondag 22 maart en worden er kleine bedragen gesponsord aan de diverse evenementen die in 2020, voor de jeugd, worden georganiseerd.

Namens het bestuur en de jeugdcommissie van LTC Naaldwijk willen wij alle jeugdleden heel erg bedanken voor de vele loten die door jullie zijn verkocht en natuurlijk nogmaals heel hartelijk dank aan alle betrokken ouders en bedrijven voor het kopen van een superlot.

Onze speciale dank gaat uit naar Sigarenmagazijn De Wilde voor het verkopen van 100 loten!!