Phising mail

19 april 2022

Onlangs is vanuit de KNLTB een waarschuwing gestuurd voor phising mail (zie afbeelding onderaan). Phising wordt gebruikt door criminelen die het hebben voorzien op je gegevens of die je naar een bepaalde website proberen te lokken. Dat een dergelijke mail niet goed is kun je meestal zien door op de link te gaan staan en linksonder te kijken waar de link naar verwijst (dus niet erop klikken!). Net als banken zal de KNLTB nooit vragen je wachtwoord te wijzigen of gegevens in te voeren.

Aangezien we niet weten of deze mail naar alle KNLTB.club gebruikers is gestuurd, waarschuwen we jullie via deze weg alsnog. Ga nergens op klikken en ga niet je wachtwoord resetten. Verwijder de mail.
Voor meer informatie kun je contact zoeken met de KNLTB op werkdagen via support@knltb.club of vai het telefoonnummer 085-0013364.