Padel, een leuke nieuwe uitdaging!

9 juli 2020

Padel is een sport die steeds populairder wordt. Probeer het ook eens!

Elke vrijdagavond is er padel rackettrek vanaf half 8. Het is een gezellige manier om een wedstrijdje te spelen met/tegen andere padellers en om andere padelspelers te leren kennen. Iedereen kan meedoen, alleen of met z’n tweeën, ervaren of beginner. Onderling worden de teams gemaakt, worden er een paar potjes gespeeld en kun je daarna nog een drankje drinken in het Paviljoen. Een gezellig begin van het weekend. Meedoen? Mail naar padel@ltcnaaldwijk.nl.

Wil je wat fanatieker een padelwedstrijd spelen? Meld je dan aan voor de padel ladder competitie. Je kunt je gedurende het hele seizoen aanmelden voor de ladder. Je bepaalt zelf de periode van wedstrijden, dus wil je liever om de 4 weken een wedstrijd spelen,  geen probleem. Te druk, geblesseerd of op vakantie? Via de app kun je dit gemakkelijk aangeven en een (of meerdere) ronde(s) overslaan. Aanmelden voor de padel clubladder doe je via de gratis app 'clubladder' van SportconneXions.

Van zaterdag 18 juli t/m zondag 26 juli vindt het padeltoernooi plaats (gelijk met het tennis single-mix toernooi), aanmelden via toernooi.nl