Paastoernooi

1 maart 2024

Het is bijna zover! Op 30 maart 2024 staat het Paastoernooi voor alle seniorleden van de tennis en padel weer op de agenda. Bereid je voor op een dag vol sportiviteit en gezelligheid terwijl we samen het begin van het lenteseizoen vieren!

Het Paastoernooi is een goede gelegenheid om je padel- of tennisvaardigheden te oefenen voordat de competitie en de toernooien weer van start gaan. We stellen een gevarieerd programma op vol leuke (dubbel) wedstrijden. Na het toernooi kan er geborreld worden in het Paviljoen om nog even gezellig na te praten.

Dus, markeer 30 maart 2024 in je agenda en kom meedoen aan het Paastoernooi. Of je nu komt om te spelen of aan te moedigen, we kijken ernaar uit om je daar te zien!
Voor meer informatie en inschrijvingen kun je terecht bij de Evenementencommissie: evenementencie@ltcnaaldwijk. nl.