Online pubquiz

16 mei 2020

De Quiz Brothers organiseren op 29 mei (aanvang 20:00) een benefiet (on-line) pubquiz ten behoeve van alle sportverenigingen in het Westland. Vanaf vandaag kun je je als team gratis inschrijven en tijdens de avond kun je doneren aan één van de verenigingen. De opbrengst gaat volledig naar de vereniging. De inschrijving blijft open tot en met 22 mei. Teams kunnen zich aanmelden via dit formulier. Dit formulier staat ook op de website en Facebook van Quiz Brothers. We hopen op grote interesse, mede door de kans op mooie donaties voor de vereniging.

Bedrijven wordt de gelegenheid geboden om een prijs te sponsoren voor de digitale loterij die aan de quiz gekoppeld zal worden. Bij deze loterij maken alle teams evenveel kans op een prijs, onafhankelijk van hun score bij de quiz. Geïnteresseerde bedrijven kunnen via dit formulier aangeven welke prijs ze beschikbaar willen stellen.

Als alle donaties voor de verenigingen binnen zijn zal Quiz Brothers onder toeziend oog van een notaris de balans opmaken en kan er per deelnemende vereniging bekeken worden hoe hoog het opgehaalde bedrag is. Quiz Brothers neemt met elke vereniging contact op om het gedoneerde bedrag te kunnen overhandigen.

Omdat de pubquiz in het Paviljoen altijd vol is gaan we er van uit dat ook nu een hoop teams zich gaan inschrijven. Je hebt enerzijds een leuke avond en anderzijds komt er een mooie donatie voor de vereniging binnen. Indien je als bedrijf een prijs wilt sponsoren vul dan het eerdergenoemde formulier in.

Veel succes!