Nieuwsbrief April

13 april 2021

Beste leden,

Het tennis- en padelseizoen op ons park heeft dit jaar tot nu toe al meerdere uitdagingen gekend: door de Corona-maatregelen mochten we alleen singelen en tot 21.00 uur tennissen en padellen, de hal die door de coronamaatregelen van de overheid in eerste instantie dicht moest (binnensport locatie), de huurders en lessende leden die dus de hal niet in mochten, vervolgens na overleg met NOC-NSF, KNLTB en de gemeente een buitensportlocatie van gemaakt door de wanden aan drie kanten op te trekken, maar nog steeds die vervelende avondklok, binnen een week na opening van de ‘hal’ een sneeuwstorm waardoor er binnen en buiten sneeuw lag, tennissen met een temperatuur boven de 20 graden wat een heerlijke (te korte) opleving was en de wateroverlast die we door een breuk van de transportwaterleiding voor het zwembad hadden, met al het water dat 6 van onze tennisbanen overstroomde.

Je zou bijna zeggen, wat kan er de rest van het jaar nog meer fout gaan. We hebben ons portie wel gehad. Want wie snakt er niet naar een lekker kopje koffie voor de tennis of padel, dan lekker sporten op ons mooie park en daarna nog een drankje op het (zonovergoten) terras doen? Hopelijk wordt het snel de nieuwe waarheid en wachten we met z’n allen in spanning de volgende persconferentie af.

De wateroverlast heeft nog steeds gevolgen voor de beschikbaarheid/bespeelbaarheid van de banen. In één van de andere stukken van deze Nieuwsbrief, legt de voorzitter van de Stichting Henk Salome uit wat we de komende weken kunnen verwachten.

De KNLTB heeft de voorjaarscompetitie al naar een verkorte versie naar later voor de zomer verplaatst. Afhankelijk van de overheidsmaatregelen, verwachten we richting de zomer ook weer evenementen op ons park te kunnen organiseren. We kijken er met z’n allen naar uit.

Tenslotte nog nieuws van het Bestuur: Elma van den Bos heeft Arno Eussen als voorzitter van de Jeugd in het Bestuur opgevolgd. Vanaf deze plek willen we Arno danken voor zijn bijdrage aan het professionaliseren van de Jeugdafdeling en wensen we Elma veel succes als Jeugd-voorzitter.

De vacature van Secretaris staat nog steeds open …… We hebben als tennis- en padelvereniging meer dan 1400 leden, dus daar moet toch iemand tussen lopen, die het leuk vindt om LTC Naaldwijk met een paar uur per week te ondersteunen? Heb je interesse of twijfel je nog? We nodigen je graag uit om de taken van Secretaris nader toe te lichten. Bel gerust Hans Mulder (0622606127) of een stuur een mail naar bestuur@ltcnaaldwijk.nl

Tot binnenkort op ons tennis- en padelpark.
Namens het Bestuur,

Hans Mulder