Nieuwsbericht bestuur

22 april 2020

Beste leden,

Gisteravond heeft minister-president Rutte duidelijk gemaakt hoe Nederland er de komende weken voor wat betreft de Corona-maatregelen uit zal zien. Duidelijk is dat we er nog (lang) niet zijn en dat voorzichtigheid geboden is en zoals de premier zegt, ‘voorzichtigheid nu, is beter dan spijt achteraf’.

De intelligente lock down is verlengd tot 20 mei en zijn er enkele maatregelen genomen, die voor een deel van de Nederlandse bevolking gelden. Voor de groep kinderen tot en met 12 jaar en die tussen de 12 en 18 jaar, is bepaald dat er weer met bepaalde restricties gesport mag worden. De KNLTB en gemeente Westland zullen naar verwachting de komende dagen met een advies richting haar leden/inwoners komen, hoe dit op de best mogelijke wijze kan en mag worden ingevuld. Zodra dit advies vanuit de KNLTB en de gemeente Westland er is, zullen we als Bestuur met Raymond direct in overleg gaan, hoe we ons tennis- en padelpark voor de jeugd weer openstellen en de uitkomsten direct aan jullie melden. Houd mail en social media van LTC Naaldwijk goed in de gaten. Nog even geduld dus.

In de bijgaande brief, die Raymond begin april schreef, laat hij jullie weten hoe het hem en zijn team de eerste weken na de intelligente lock down is vergaan. Hopelijk zien we elkaar weer spoedig op het park.

Tot binnenkort op de mail of social media.

Met sportieve groeten,
Namens het Bestuur