Namens het bestuur

4 juli 2024

Het nieuwe bestuur heeft 3 maanden stand gehouden en heeft een vliegende start gemaakt! Onze oproep voor vrijwilligers heeft tot gevolg gehad dat we nu naast een wachtlijst voor Padel ook een wachtlijst hebben om überhaupt vrijwilliger te worden!
...zo mooi is het natuurlijk niet. Er zijn nog steeds vacatures, maar we zijn heel blij dat we maar liefst 19 nieuwe vrijwilligers hebben voor de verschillende commissies. Er is inmiddels ook een nieuwe commissie opgericht genaamd 'de ontwikkelcommissie'. Zij maken nu al plannen voor verdere ontwikkeling en hopelijk ook uitbreiding van het huidige park. We moeten als vereniging dan de balans zien te vinden tussen de padellers en de tennissers onder ons. Landelijk zien we een trend dat de vraag naar padelbanen groeit, waarbij de gemeente Westland heeft uitgesproken dat uitbreiding in banen nu nog slechts mogelijk is als ze overdekt worden.

Ook mogen we ons als club feliciteren met het landskampioenschap Eredivisie Gemengd! Voor de tweede keer in de clubgeschiedenis is LTC Naaldwijk kampioen geworden. Leuk te zien dat in het finaleweekend Anouck Vrancken Peters een prachtige bijdrage mocht leveren. Deze overwinning houdt in dat wij volgend jaar de play-offs op ons park mogen organiseren. Dit gaat een groots event worden, waarbij we (weer) een beroep zullen doen op vrijwilligers binnen de club.

Het single mix toernooi is net weer achter de rug met als winnaars Robert Scholtes bij de heren en Joanne Vreugdenhil bij de dames.

Uiteraard kijken we ook uit naar het SuperFlora Open Bloemen Toernooi (vanaf 27 juli tot en met 4 augustus).

Rest ons nog jullie een prettige zomervakantie te wensen!