Nieuws juli 2020

14 juli 2020

Overlijden Jim Mulder
Zoals jullie in het nieuws hebben kunnen lezen, is de 17-jarige Jim Mulder, zoon van ons lid Robin, zijn vrouw Bianca en zus Jackie, afgelopen week na een noodlottig ongeval overleden. Ongeloof en verdriet. Wij condoleren familie en vrienden met dit grote verlies en wensen hen veel sterkte met het verwerken daarvan.

Algemeen
Het eerste evenement op LTC Naaldwijk heeft plaats gevonden! De familie fiets puzzeltocht heeft afgelopen zondag ruim 140 mensen op de fiets naar het zonnige park getrokken. Een mooie (door)start van het buitenseizoen met een nu geopend Paviljoen. Komend weekend start het Single mix toernooi. Lekker weer het park op om tennissen, padelen of gewoon even op het terras van een drankje en het mooie weer te genieten.

We wensen een ieder een zonnige zomer en voor degene die ook op vakantie gaan, een prettige vakantie.

Afhangsysteem
Vanaf het moment dat we weer mochten gaan tennissen, hebben we bij LTC Naaldwijk het digitale afhangbord gebruikt. Een goede manier voor de opstart van tennissen en padellen vanuit de situatie van de Intelligente Corona lock down. Nu zijn we weer enkele weken verder en willen we als bestuur in ieder geval tot 1 september met een kleine aanpassing het digitaal afhangen vervolgen. De aanpassing is dat we 8 banen (4 binnen- en 4 buitenbanen) niet in het digitaal afhangen meenemen en zijn dus vrij om af te hangen als men op het park is.

We vragen alle leden zich te houden aan de geldende regels voor het (digitaal) afhangen van een tennis- en/of padelbaan. Dit betekent ook dat een digitaal afgehangen baan, uiterlijk 15 minuten voor de speeltijd in het clubhuis moet worden bevestigd. Gebeurt dat niet, dan komt deze baan weer vrij voor anderen om te spelen.

Na 1 september zal het bestuur het (digitaal) afhangen evalueren en zo nodig aanpassen.

ALV
De Algemene Ledenvergadering, die oorspronkelijk in maart stond gepland, houden we nu op 22 september. Houd deze avond dus vrij. Naast de gebruikelijke onderwerpen als financiën en bestuurswisselingen, nemen we op gepaste wijze afscheid van Henk Salome en Pieter Eenhoorn, die beide LTC Naaldwijk naar een volgende fase van professionaliteit hebben gebracht. Dus noteer vast in de agenda: 22 september vanaf 20.00 uur ALV. De locatie wordt later bekend gemaakt.