Nieuwjaarstoernooi en receptie 2023

10 januari 2023

Op zaterdag 7 januari kon er eindelijk, na 2 jaar, weer een Nieuwjaarstoernooi voor de senioren worden georganiseerd. Er deden bijna 120 leden mee zowel met tennis als met padel. Het weer was goed en er werden leuke partijen gespeeld.
Nadat iedereen 3x had gespeeld kreeg van elke poule iemand een prijs. Daarna werd er om 18.00 uur gestart met een Happy Hour. Ook was er een heerlijk stampotbuffet gesponsord door het Paviljoen. Het eten was heerlijk en het was heel gezellig en lekker druk.

Namens alle leden die er waren willen wij de evenementencommissie bedanken voor het organiseren van dit leuke evenement. Ook Raymond Scholtes en zijn mensen heel erg bedankt voor het lekkere eten en de goede service. Het bestuur van LTC Naaldwijk wil de evenementencommissie heel erg bedanken voor alles wat zij de afgelopen jaren voor de seniorleden heeft georganiseerd. Een speciaal dankwoord voor Cissy Zandvliet. Zij heeft jarenlang de kar van deze commissie getrokken en er voor gezorgd dat er veel leuke evenementen hebben plaatsgevonden.

Gelukkig heeft Robbert Zwinkels zich bereid gevonden om met de nieuwe evenementencommissie door te gaan. Deze nieuwe commissie zal zich in de volgende nieuwsbrief voorstellen.