Lidmaatschap 2024 tennis en padel

17 mei 2024

Aanmeldprocedure

Bij aanmelding als nieuw lid zijn er 3 keuzes:
-Tennislid
-Tennis/padel lid
-Padellid

-Een aspirant (nieuw) lid meldt zich via onze website aan en geeft daarbij aan of hij/zij wil gaan tennissen en/of padellen. Indien iemand heeft aangegeven dat hij/zij alleen wil gaan tennissen, kan hij/zij direct lid worden. Een aspirant lid kan zich ook voor beide sporten opgeven, maar zal wel op twee aparte wachtlijsten terechtkomen. Een aspirant lid dat zich alleen voor Padel opgeeft, gaat direct op de wachtlijst voor padel.

Wachtlijsten

-Voor een tennislidmaatschap is er geen wachtlijst en kan er op dit moment vrij aangemeld worden.
-Voor een tennis- & padellidmaatschap geldt een wachtlijst en wordt een lidmaatschap pas geaccepteerd na afmelding van een huidig lid of als er extra padelbanen beschikbaar zullen zijn.
-Voor padel geldt een wachtlijst en wordt een lidmaatschap pas geaccepeteerd na afmelding een huidig lid of als er extra padelbanen beschikbaar zullen zijn.

Vanwege de huidige druk op de padelbanen zullen er voor 2024 geen nieuwe padelleden aangenomen worden. Voor 2025 zal geïnventariseerd worden of er ruimte is voor extra leden.
Tevens is het bestuur bezig met het bekijken van opties voor uitbreiden of herinrichten van het park.

Indien je nieuw tennislid bent, krijg je de rechten om in het reserveringssysteem tennisbanen af te hangen en niet de padelbanen. Andersom geldt dat uiteraard ook.

Daglimaatschap Tennis
De ledenadministratie biedt ook een daglidmaatschap voor tennis aan voor leden die graag alleen overdag tennissen. Dagleden kunnen doordeweeks tot 19.00 uur tennissen.
Consequentie van een daglidmaatschap is wel, dat er niet aan KNLTB-competitites en KNLTB-toernooien kan worden deelgenomen.

Jeugd
Voor junioren geldt bovenstaande niet en die kunnen nu normaal lid worden.
Om te kunnen lessen bij Burgersdijk Tennis, moet men lid van de vereniging zijn en dus speelgerechtigd zijn voor tennis en/of padel.