Jacqueline de Gelder neemt ledenadministratie over

17 mei 2024

Beste leden,

Per 1 april 2024 heb ik, Jacqueline de Gelder, de ledenadministratie van LTC overgenomen van Jan Dijsselbloem.

Na meer dan 25 jaar de ledenadministratie alleen gevoerd te hebben, heeft Jan dijselbloem zijn taken aan mij overgedragen. Jan heeft tijdens al zijn aktieve verenigingsjaren met zeer veel inzet en plezier de ledenadministratie gevoerd en staat bekend om zijn onfeilbare geheugen waarmee hij ieder lid bij naam kent en ieder gezicht herkend die zich ooit heeft aangemeld.
Namens het bestuur en mezelf wil ik Jan dan ook bedanken voor zijn inzet in alle jaren en het kunnen overnemen van een zeer goed georganiseerde ledenadministratie.

Wachtlijst nieuws:
Als eerste taak ben ik begonnen met het in kaart brengen van het aantal leden in tennis en padel om inzicht te krijgen in de keuze van alle leden binnen LTC om te kunnen bepalen waar een wachtlijst van toepassing is. Het overzicht nog niet helemaal compleet, maar duidelijk is wel dat we pas weer padel-leden aan kunnen nemen als er een aantal leden afmelden of er extra banen beschikbaar zijn.

In overleg met het bestuur is er wel goed nieuws voor de tennissers: De wachtlijst is opgeheven! Door de verschuiving van een groot aantal tennissende leden naar padel is de druk om de tennisbanen sterk afgenomen. Als het goed is heeft iedereen van de tenniswachtlijst inmiddels bericht gehad dat ze volledig tennis lid kunnen worden.

Ben jij of ken jij iemand, die (daglid is en) zich aangemeld heeft voor volledig tennis lid maar nog niet door ons is benaderd, stuur dan een e-mail naar: ledenadministratie@ltcnaaldwijk.nl

Ook voor overige vragen m.b.t. je lidmaatschap, kun je daar terecht.

Met sportieve groeten,

Jacqueline de Gelder