Happy Nieuwjaarstoernooi

26 januari 2024

Op zaterdag 6 januari hebben we het nieuwe speeljaar ingeluid met het Nieuwjaarstoernooi! Met zo’n 120 aanmeldingen, 69 tenniswedstrijden, 18 padelwedstrijden, prima weer & sfeer kunnen we zeker stellen dat het een groot succes is geweest!
We blikken dan ook graag nog even terug.

Rond 13:30 uur verzamelden iedereen zich in het Paviljoen voor een drankje, een oliebol en een korte uitleg. Na de kick-off gingen de eerste wedstrijden om 14:00 uur van start en werden er leuke potten gespeeld tussen de deelnemers.
Prijzen vielen er dit jaar niet te winnen, maar eer viel er wel te behalen. Top om te zien dat ook iedereen hiervoor hard streed!

Aansluitend werd er een heerlijk Italiaans buffet geserveerd en was er een 1 uur durende happy hour. Hiervoor grote dank aan het Paviljoen en het bestuur die dit mogelijk hebben gemaakt!

Na een goede bodem te hebben gelegd – zowel qua eten als drank – was het tijd voor een cooling down (lees: de spieren flink los dansen). Mark Verkade maakte dit makkelijk door te zorgen voor verschillende Nederlandse klappers en DJ Martin Hype zette de toon met billenschud muziek.

Een heerlijke afsluiter van een super geslaagd toernooi! Iedereen bedankt voor hun deelname en hopelijk tot het volgende toernooi!