Eredivisie Gemengd

30 mei 2024

De Eredivisie Gemengd is in volle gang!

Ons Van der Ende Group LTC Naaldwijk team heeft afgelopen weekend 2 thuiswedstrijden gespeeld en gaat de komende 3 dagen op bezoek bij andere clubs. Dinsdag 4 juni vanaf 14 uur is de laatste thuisspeeldag. Kom je het team aanmoedigen?

Met Nederlands kampioene Suzan Lamens, Michaëlla Krajicek, Anouck Vrancken Peeters, Eva Vedder, Jelle Sels, Pieter de Lange, Brian Bozemoj en Tibo Colson heeft het team wederom een sterk herkenbare basis waarmee we gaan strijden om het landskampioenschap.

Alle informatie waaronder straks de uitslagen en standen is te vinden op Toptennis.tennis.nl

Ladiesday met High Wine (4 juni)
Hiervoor kunnen de dames zich inschrijven via het bord in het Paviljoen. De kosten zijn €20 per persoon. Clinic met onderlinge wedstrijden vanaf 13:00 uur. Daarna een gezellige High Wine met 3 wijnen en 3 gerechtjes. Je kunt uiteraard genieten van toptennis, want om 14:00 uur starten de wedstrijden tegen Zandvoort.