Digitaal afhangen

9 mei 2020

We gaan geleidelijk naar het verder openzetten van het park, zij het onder maatregelen. Deze maatregelen gelden in ieder geval tot 1 juni. Dit geldt zowel voor tennis als padel. Vanaf die datum zullen de maatregelen hopelijk verder versoepelt worden.

Maatregelen tot 1 juni

• Er wordt alleen digitaal afgehangen.
    Dit betekent dat je de club app moet downloaden, want alleen via die app kun je digitaal afhangen. Hoe dat moet en hoe je digitaal moet afhangen staat in dit korte stappenplan. Ben je echt niet in staat om de app te downloaden of weet je niet hoe je er mee om moet gaan, dan is Raymond bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 10 en 11 uur (telefoon 0174-626239). Hij kan dan de reservering voor je in orde maken. Meerdere reserveringen tegelijk aan Raymond doorgeven is niet mogelijk. Zo geven we iedereen een kans om te spelen.

• Het is alleen mogelijk om te singelen en onder voorwaarde te dubbelen.
    De voorwaarde voor het dubbelen betreft het wonen onder 1 dak. Dat betekent dat je alleen als gezin mag dubbelen of bv dubbelen tegen een ander stel wat onder 1 dak woont.

• Je kunt maar 1x digitaal afhangen.
    De tijden voor de banen zijn nu zodanig ingesteld dat je zowel voor een singel als een dubbel 3 kwartier kunt spelen. Hierna is het de bedoeling dat je naar huis gaat. Het is dus niet mogelijk om via de app of het afhangbord nog een tijd te reserveren. Het afhangbord zal ook afgeplakt zijn.

• De jeugd tot en met 18 jaar mag alleen vrijspelen als er een toezichthouder aanwezig is. Daarom zijn we in het weekend op zoek naar toezichthouders. Dit is een oproep voor ouders/vrijwilligers. Gaarne opgeven via jeugd@ltcnaaldwijk.nl

• Het Paviljoen blijft gesloten, met uitzondering van de toiletten.
    De toiletten zijn alleen bereikbaar via de zijdeur bij het afhangbord. Tot 1 juni is het niet mogelijk om koffie of andere versnaperingen te halen. We hebben de verwachting dat vanaf 1 juni het terras weer open mag.

Ga verstandig om met deze maatregelen en volg de regels. Bij overtreding zijn de boetes niet misselijk en zullen deze worden verhaald op de overtreders. Volg tot slot altijd de aanwijzingen op van het Paviljoen (Raymond). Het park is dagelijks geopend van 9:00-22:00.

Padel
Er is een initiatief van de Padelcommissie om voor leden een familiepool WhatsApp te organiseren, zodat het vinden van familie-Padelteams laagdrempelig wordt. Familieteams kunnen zich voor deze Wap-groep aanmelden via padel@ltcnaaldwijk.nl

Tennis & Padelshop LTC Naaldwijk

Je racket laten bespannen, gripje laten vervangen of een blik ballen aanschaffen?
Het kan bij Tennis & Padelshop LTC Naaldwijk!

Maak een afspraak, telefonisch op 06-14399184 (Raymond Scholtes) of mail naar:
paviljoen@ltcnaaldwijk.nl

Elke werkdag in de ochtend tussen 10:00 en 11:00 en in de avond tussen 19:00 en 20:00 zijn wij aanwezig voor vragen en advies.

Je steun wordt in deze moeilijke tijden erg gewaardeerd.