De nieuwe voorzitter aan het woord

17 mei 2024

Van uw (nieuwe) Voorzitter

Na de ALV van afgelopen maart aan mij de eer om deze prachtige vereniging te mogen voorzitten.
Het is lang geleden dat ik met mijn houten racket en fietsje naar de Elsenweg reed om daar mijn eerste balletje te slaan. Een oefenmuur, 6 gravelbanen een afhangbord waarop je met stift moest schrijven. Als je niet uitkeek werd je naam zo van het bord geveegd. En jong als je was, durfde je daar niets van te zeggen.

Vanaf mijn tiende speel ik competitie. Ik ben in al die jaren op veel parken geweest en denk te kunnen zeggen dat LTC Naaldwijk nu een prachtige accommodatie heeft. Een club met 1.600 leden, daar gaat NIETS vanzelf heb ik inmiddels ervaren.

Onze vereniging is veelzijdig:
Tenniskids, Oldstars, Toptennis, Padel, Jeugd (opleiding) en Eredivisie. Ons Paviljoen onder leiding van Raymond Scholtes draagt in grote mate bij aan het succes.

Sinds maart is er een aantal nieuwe bestuursleden bij gekomen, in een apart nieuwsbericht daarover meer.

Het bestuur ziet voor de komende tijd een aantal uitdagingen waaronder verdere ontwikkeling, mogelijk uibreiding van het bestaande park en het werven van vrijwilligers voor de diverse commissies.
Ik ben ervan overtuigd dat er voldoende potentieel is onder de leden om samen te club te ontwikkelen.

Woord van dank natuurlijk ook aan mijn voorgangers en bestaande (en oud) vrijwilligers.

Tenslotte: mocht iemand je aanspreken voor een functie? Schrik niet, denk na en zeg JA! Samen gaan we sneller en vergeet niet: die mooie club die is ván ONS en vóór ONS!

Met sportieve groeten,

Gerard van den Bos