Corona spelregels voor de competitie

9 september 2020

De competitie is weer begonnen. Dat betekent dat we ons ook nu aan de juiste regels moeten houden m.b.t. corona. Ieder thuisspelend team ontvangt daarom een "competitie 2020 corona formulier". We doen een beroep op jullie om de spelregels op dit formulier op te volgen. Dit zorgt ervoor dat onze vereniging geen boete kan krijgen.

1. Ieder teamlid (ook tegenstanders) scant de QR code op het competitie 2020 coronaformulier en doet daarmee de gezondheidscheck.
  2. Schud geen handen.
  3. Binnen en op het terras is zitten verplicht.
  4. Ieder team krijgt een eigen tafel aangewezen middels een naambordje op de tafel.
  5. Spelers zijn geregistreerd middels het wedstrijd-invulformulier. Toeschouwers dienen te worden geregistreerd op de tabel op het competitie 2020 coronaformulier. Vraag je tegenstander deze ook in te vullen.
  6. Desinfecteer je handen bij binnenkomst.
  7. Houd 1,5 meter afstand.

Bedankt voor jullie medewerking!