Beste leden

16 april 2022

Beste leden van het mooiste tennispark van Nederland,

Inmiddels ben ik al 2 jaar actief op LTC Naaldwijk. Na een rumoerige start door Corona waarbij we volledig dicht waren, diverse lockdowns, aangepaste trainingstijden en nog meer moet ik denk ik de spelers en ouders een groot compliment geven voor het geduld van de afgelopen tijd! Tennis werd één van sporten die je het beste kon beoefenen en ook wij van Burgersdijk Tennis plukte daar de vruchten van! Met het lerarenteam konden we de huidige en nieuwe leden voorzien van lessen en uiteindelijk de groei van leden redelijk stabiliseren.

Dit alles komt niet alleen door de inzet van het lerarenteam van Burgersdijk Tennis maar ook door de inzet van vrijwilligers van de vereniging! Bij deze wil ik dan ook Elma van de Bos en haar crew van de JC in het zonnetje zetten! Mede dankzij haar heb ik me vanaf het begin af aan snel welkom gevoeld en hebben we samen een succes gemaakt tot waar we nu staan!

Ik heb bij diverse verenigingen mogen werken maar er is geen enkele vereniging waar zoveel activiteit is als op LTC Naaldwijk! Het is elke dag weer een feestje om op de club te komen!
Voor nu hoop ik dat we komende seizoenen zo door kunnen blijven gaan, met gedreven leraren én een goede samenwerking met de club zodat we iedereen van hun wensen kunnen voorzien op en naast de baan!

Ik zie jullie weer op het mooiste park van Nederland!
Groet,
Dennis Zwakhals