Bericht vanuit het bestuur

17 november 2023

HEEEEEEEEEEEELP!!!!!!!

Onze bloeiende vereniging, heeft jullie hulp nodig.
Met ruim 1000 actieve seniorleden moeten er toch enkele leden rondlopen die zin hebben in een bestuursfunctie of lid van een commissie te worden. Lees onderstaande vacatures eens door en neem contact met ons op voor meer informatie.

Vacatures bestuur:
Op dit moment zitten er in het bestuur 5 leden, waarvan de voorzitter van de vereniging, Hans Mulder, de penningmeester, Henri Swaans, en voorzitter van de PR & Communicatie-commissie, René Gode, hun bestuursfunctie na vele jaren neerleggen. Voor de rol van penningmeester hebben we Sjoerd van Staalduine in de startblokken staan om als penningmeester van de vereniging in het bestuur plaats te nemen. De vervangers van Hans en René hebben we helaas nog niet gevonden.

Wij zijn op zoek naar meer leden die het leuk vinden om hun steentje aan LTC Naaldwijk willen bijdragen. Vind jij het leuk om:
-          Mee te helpen om de ontwikkelingen van tennis en padel, te vertalen naar wat dat betekent voor LTC                     Naaldwijk?
-          Samen te werken in een (steeds jonger en) enthousiast bestuursteam?
-          De leiding te nemen en samen met een gemotiveerd team de vereniging in goede banen te leiden?
-          Overleg te hebben met andere organisaties (zoals de gemeente, KNLTB (regio-overleg en met onze                        accountmanager Danny Pieterse) en tennisschool)?
-          De communicatie binnen LTC Naaldwijk met de veranderde communicatiekanalen verder te ontwikkelen?

Doe je dit alleen en moet je bovenstaande taken allemaal kunnen/kennen? Nee, binnen het bestuur hebben we de taken verdeeld en helpen/ondersteunen elkaar om de taken binnen het bestuur zo goed mogelijk te kunnen invullen. Samen staan we sterk(er)!

Interesse? Neem dan contact op met Hans Mulder ( 0622606127 / bestuur@ltcnaaldwijk.nl ) of Jasper Nota ( secretariaat@ltcnaaldwijk.nl ).

Op zoek naar een nieuwe Toernooicommissie SuperFlora Open Bloementoernooi!
José, Marloes en Marjolein zijn al enkele jaren op zoek naar opvolgers om het SuperFlora Open Bloemen Toernooi te organiseren. Dit is tot nu toe zonder succes. We kijken binnen en buiten de vereniging om de toernooicommissie te kunnen bemensen. De tijd voor de organisatie zit m.n. in de toernooiplanning maken, sponsoren zoeken en evenementen in de toernooiweek i.s.m. Raymond organiseren. Tijdens de toernooiweek zijn er voldoende leden beschikbaar om achter de toernooitafel te zitten.

Wie vindt het leuk een geweldig en sportief Westlands tennistoernooi mede te organiseren?
Zeg je direct ja of wil je meer weten? Neem dan contact op met Hans Mulder ( 0622606127 / bestuur@ltcnaaldwijk.nl ) of Jasper Nota ( secretariaat@ltcnaaldwijk.nl ).

Ben jij onze nieuwe social media en website nieuwslezer?
Voor de PR & Communicatie commissie zijn we op zoek naar leden die het leuk vinden om LTC Naaldwijk en ander relevant tennis- en padelnieuws via social media en de Nieuwsbrief naar de leden te ‘brengen’. Ben jij handig met social media, artikelen redigeren, fotograferen of de computer? Heb je andere ideeën met betrekking tot PR & Communicatie bij LTC Naaldwijk?

Laat het ons z.s.m. weten: Neem contact op met Hans Mulder ( 0622606127 / bestuur@ltcnaaldwijk.nl ) of Jasper Nota ( secretariaat@ltcnaaldwijk.nl ).