Bericht namens het bestuur

17 februari 2023

Beste leden,

In februari hebben we enkele zonnige dagen gehad en als dat de voorbode is voor de rest van het jaar, laat de lente en de zomer maar komen!

Op het park heeft het de afgelopen maanden een paar keer behoorlijk gestormd en waren meerdere sponsor winddoeken uit voorzorg aan de onderkant losgemaakt. Ziet er niet fraai uit, maar na iedere storm een nieuw winddoek is (financieel) niet handig. De winddoeken die de stormen niet hebben overleefd, worden binnenkort vervangen.

Onze sponsor van de tennishal, Van der Ende, heeft een nieuw logo en gaan door hun internationalisering nu als de Van de Ende Group door het (bedrijfs)leven. De meeste logo’s zijn vernieuwd en de sponsoruiting op het dak van de tennishal vraagt iets meer voorbereiding.

De gravelbanen op ons park worden op dit moment weer klaar gemaakt voor het komende tennisseizoen. Als er de komende weken niet te veel vorst komt, worden ze zo snel als mogelijk geopend.

Op bestuurlijk vlak hebben we wel een uitdaging, nu Henri Swaans na vele jaren actief lid van het bestuur te zijn geweest, zijn penningmeesterschap stopt. Het mag duidelijk zijn dat een goede beheersing van de financiële stromen, belangrijk is voor de continuïteit van de club. We zijn een financieel gezonde club en dat willen we graag zo houden. Dus lijkt het je leuk om ook iets voor de club te gaan doen en als penningmeester het bestuur te komen versterken, laat het weten. Wil je eerst meer weten wat het precies inhoudt, dan kun je contact opnemen met Hans Mulder (voorzitter, mobiel 0622 606127) of Henri Swaans (penningmeester, mobiel 0640 076122). Vele handen maken licht werk ……….

De komende weken staan er weer enkele evenementen op de planning zoals Open lessen op 11 maart voor de jeugd die op de basisschool en het voortgezet onderwijs zit, pubquizen en niet te vergeten de Algemene Ledenvergadering op 13 maart vanaf 20 uur in de bestuurskamer. De uitnodiging/agenda en overige documenten staan op de website. Meld je aan via secretariaat@ltcnaaldwijk.nl en laat je stem horen! Tot maandag 13 maart.

Namens het bestuur,
Hans Mulder, voorzitter