Belactie uitslag

10 oktober 2020

MOOI RESULTAAT BELACTIE VRIENDENLOTERIJ

Op maandagavond 28 september 2020 heeft een bel-team van LTC Naaldwijk leden gebeld om mee te gaan spelen met de VriendenLoterij. Tijdens deze avond zijn 59 loten verkocht. Naast de kans op mooie (geld)prijzen steunen onze deelnemende leden LTC Naaldwijk. Alleen al door deze belavond te organiseren, kunnen we de verdere ontwikkeling van het jeugdtennis met bijna 2.000 euro financieel ondersteunen. Tevens gaat van ieder lot 40% van de inleg naar onze Stichting Ontwikkeling Recreatief en Prestatief Tennis (Strep) die daarmee de ontwikkeling van (jeugd) tennis bij LTC Naaldwijk verder financieel ondersteunt. Hartelijk dank voor jullie inspanning die avond Elma van de Bos, Carianne Lievaart, Marleen van de Graaf – Vogels, Shirley Schelkers, Marjan Prins, Jacqueline Wubben, Carry en Henk Salome, Martin Wubben, Hans Mulder en Pieter Eenhoorn. Zonder jullie inzet hadden we dit mooie resultaat nooit bereikt!

Niet gebeld die avond, niet thuis of wil je ook meedoen? Meespelen kan nog steeds. Klik op deze link om naar de website van de VriendenLoterij te gaan. Vink het vakje “Ik steun een club of stichting naar keuze” aan, selecteer vervolgens “Een club of vereniging naar keuze”, Toets vervolgens “Naaldwijk” in en selecteer dan “Stichting Ontwikkeling Recreatief en Prestatief Tennis Naaldwijk”. Vanaf dat moment maak je kans op mooie prijzen en steun je LTC Naaldwijk!

Pieter Eenhoorn