afscheid van Paul en Sjaak Zwinkels

12 januari 2020

Paul en Sjaak Zwinkels zijn per 1 januari 2020 gestopt met het onderhoud van ons tennispark. De belangrijkste reden om te stoppen is dat Paul meer tijd en prioriteit wil geven aan zijn verkoopwerkzaamheden bij zijn huidige werkgever in plantenhandel.

Paul en Sjaak waren de afgelopen jaren wekelijks op ons tennispark te vinden om de tennisbanen en groenstroken te onderhouden. Daarnaast werden o.a. vlaggen vervangen en sponsorborden/doeken opgehangen. Zeker gedurende de voorbereidingen en na het gereedkomen van het vernieuwde park, hebben ze, net als enkele anderen, menig extra uurtje op de club vertoeft. Ook tijdens events als toernooien, competities en de Eredivisiewedstrijden zag het park er fantastisch uit. Zelfs de buurman wist dat Paul en Sjaak op zaterdagochtenden vroeg met hun onderhoudsklus bezig waren ….

Paul sluit hiermee dit hoofdstuk bij LTC Naaldwijk af: eerst als tennisleraar bij Burgersdijk Tennis, daarna met Raymond het Paviljoen en park beheren, om vervolgens (met zijn vader) het onderhoud van het park op zich te nemen.

We willen Paul en Sjaak, namens alle leden, bedanken voor hun jarenlange inzet om ons tennis- en padelpark er iedere keer weer tiptop uit te laten zien.

Hiermee zijn we weer terug bij de oorspronkelijke afspraak van 2013, waarbij het beheer en onderhoud bij elkaar in het Paviljoen ligt. Met Raymond is hier overeenstemming over bereikt en is hij vanaf 1 januari 2020 tevens verantwoordelijk voor het onderhoud van/op het tennis- en padelpark.

Voor vragen of opmerkingen met betrekking tot onderhoud kun je bij Raymond of vanuit het Bestuur bij Henk Salome terecht.
Raymond (en team) veel succes met deze nieuwe uitdaging!

Namens het Bestuur,
Hans Mulder