Parkonderhoud

5 juli 2024

Beste toekomstige vrijwilligers,

Zoals vermeld in het verhaal van het bestuur loopt het storm met de aanmeldingen van vrijwilligers voor de diverse vacatures, zoals die te vinden zijn op de website.

Hierdoor zijn de meeste vacatures al ingevuld, alleen blijft het vooral nog een zoektocht naar vrijwilligers voor onderhoud van ons prachtige park.
We hebben jullie op verschillende manieren benaderd: via de nieuwsbrief, persoonlijk en informatieformulieren in het Paviljoen.
Dit heeft tot nu toe 1 aanmelding opgeleverd...

Het parkonderhoud wordt op dit moment uitgevoerd door de parkbeheerder en Patijnenburg als externe partij, die dit op commerciële basis uitvoeren. Ondanks de 2 partijen die zich inzetten om ons park er netjes en verzorgd uit te laten zien, lukt het niet om alles op tijd bij te houden. Dit zal er voor zorgen dat er nog meer werkzaamheden extern uitbesteed zullen moeten worden.

Als vereniging zouden we de kosten van het parkonderhoud graag verlagen d.m.v. vrijwilligers. Hoe meer we zelf doen als vereniging, hoe lager de kosten voor de vereniging. Wij zijn een echte hechte en gezellige vereniging waarbij het verenigingsgevoel erg belangrijk is. Daar hoort een club enthousiaste vrijwilligers natuurlijk wel echt bij.

Gezellig een paar uurtjes het park verfraaien met een leuke club leden en daarna een lekker bakje koffie. Wie wil dat nou niet?

Wil je je graag aanmelden en ons huidige team van 1 komen versterken. Meld je dan aan bij secretariaat@ltcnaaldwijk.nl aan.

Groeten,

De vrijwilligers commissie