Open Toernooi 2023

11 januari 2023

Opvolging gezocht voor het open toernooi!

Heb jij het ook zo naar je zin op LTC Naaldwijk? Wij wel! En hoewel we zelf helemaal geen fanatieke open toernooispelers zijn, organiseren we alweer zo’n 10 jaar het Open Bloemen Toernooi op ons park. Gewoon omdat het leuk is om iets bij te dragen aan de vereniging. En omdat het een mooi afgebakend project is, met heel veel gezellige deelnemers van onze en andere verenigingen.

Wil je ook iets voor de vereniging doen, maar zit je niet te wachten op iedere week vergaderen? Dan is de organisatie van het open toernooi misschien iets voor jou!
Wij vinden het zelf fijn om in een klein team te werken, maar je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om de organisatie met je hele tennisvriendengroep op te pakken.

Kort gezegd komen de taken neer op:
-          Sponsorwerving
-          Uitnodigingen
-          Wedstrijdplanning
-          Entertainment i.s.m. Raymond
-          Begroting en betalingen
-          PR & communicatie (Facebook, persbericht winnaars)

Gooi het dus eens in de groep bij je tennismaatjes en stel je vragen aan José: 0624751354.