Senioren

De KNLTB verstaat onder senior: de speler die in het lopende bondsjaar 18 jaar wordt of ouder is. Als je mee doet aan de competitie speel je dus in de seniorencompetitie, waarbij de KNLTB zo veel mogelijk rekening probeert te houden met de leeftijdscategorie van een team. Afhankelijk van je lidmaatschap, kun je als senior lid bij LTC Naaldwijk buiten de competitie mee doen aan alle evenementen die door de vereniging georganiseerd worden. Dat betreft onder andere het single/mix toernooi en het dubbelparktoernooi. Ook kun je mee doen aan het rackettrekken waarbij je een aantal korte wedstrijdjes speelt. Natuurlijk zou het leuk zijn als je aan ons eigen open toernooi mee zou doen.

Evenementen
Wil je meer weten over bovenstaande evenementen, klik dan in het menu op het evenement waarover je meer informatie zou willen. Buiten deze evenementen wordt er nog veel meer georganiseerd. Dat kan ook een activiteit van het paviljoen zijn. Gezelligheid is gegarandeerd.

Lidmaatschap
Indien je lid wilt worden van onze tennisvereniging, vul dan het inschrijfformulier in onder het menu LTC Naaldwijk en dan lidmaatschap of klik even op deze link.