Ronde tafelgesprekken

20 april 2022

Meepraten over de toekomst van LTC Naaldwijk?
Zoals tijdens de ALV besproken, gaat het bestuur het gesprek met haar leden/klanten aan.
Dit willen we doen door enkele ‘ronde tafelgesprekken’ over een onderwerp te hebben. De eerste twee onderwerpen zijn Organisatie Vereniging en Technisch Beleid. De start van deze ‘ronde tafelgesprekken’ zal nog voor de zomer plaatsvinden.

Organisatie Vereniging
Vind jij het leuk om mee te praten over hoe we de mooiste en gezelligste tennisvereniging van het Westland zijn en blijven? Is de huidige wijze van organiseren nog afdoende of moeten we een andere structuur kiezen? Is de taakverdeling binnen de vereniging nog van deze tijd of moeten we meer taken uitbesteden? Hoe kunnen we meer leden vrijwillig taken uit laten voeren? Wat is de visie van LTC Naaldwijk naar 2030 toe? Veel vragen waar we als bestuur onze leden voor nodig hebben om het juiste pad te bewandelen. Voel je er wel voor om met enkele (bestuurs)leden hierover het gesprek aan te gaan? Mail dan naar bestuur@ltcnaaldwijk.nl of app naar onze voorzitter Hans Mulder (mobiel 0622 606127).

Technisch Beleid
Ben jij een enthousiast en prestatief ingesteld lid en wil je graag meedenken en praten over het technisch beleid van de vereniging? Dan is dit je kans! De komende periode willen we met een aantal leden in gesprek over hoe het technisch beleid er de komende jaren uit moet gaan zien. We zullen het bijvoorbeeld hebben over de aansluiting tussen prestatieve jeugd naar de senioren of over de doelen voor de competities. Welke verwachtingen hebben we van competitie spelende leden? Verder zullen nog veel meer onderwerpen aan bod komen die te maken hebben met technisch tennisbeleid. Ben je nieuwsgierig? Heb je interesse om mee te denken en te praten, laat het dan even weten via secretaris@ltcnaaldwijk.nl. Het kost je een paar avonden en de koffie staat klaar.