Padellessen

29 augustus 2023

Beste Leden,
Dit jaar heeft Burgersdijk tennis weer samen met onze padel trainers Linda Maaijen en Rene de Gruiter de zomer Padellessen verzorgt op LTC Naaldwijk. We kunnen dan ook terug kijken en met blijdschap zeggen dat dit wederom door jullie met veel enthousiasme is ontvangen! Er was zoveel vraag dat onze tijdsloten op de maandag en woensdag avonden dan ook snel gevuld waren! We merken dat er onder leden ook behoefte is om deze Padellessen te blijven continueren. We kunnen dan ook mededelen dat we deze lessen blijven aanbieden tot de herfstvakantie, op maandag en woensdag avonden en door de week van 09.00-17.00.

Wat is Padel?
Padel is steeds weer verrassend voor jong en oud! Bij Padel gaat de bal elke keer weer net anders dan je verwacht. In de kooi moet je op alles voorbereid zijn; de snelheid, de wanden, het hek, lange rally’s. Padel is spectaculair, maar juist door de wanden ook voor minder ervaren racketspelers snel en makkelijk te leren. Je speelt al snel onverwacht leuke rally’s !

Wil je op een laagdrempelige manier kennismaken met Padel?
Schrijf je dan nu in voor Padellessen Winter 2023/2024!
-          Je kan je als groep inschrijven
-          Individueel inschrijven of als duo om deel te nemen aan een groeples is ook mogelijk
-          Maar ook individuele lessen zijn mogelijk

Wat bieden wij aan?