Open jeugtoernooi LTC Naaldwijk

10 juli 2023

In de week van 25 juni tot en met 1 juli werd het Open Jeugdtoernooi 2023 georganiseerd. Met 150 spelers was het een gezellig toernooi met heel veel deelnemers. Er werden weer veel mooie wedstrijden gespeeld met Oranje en Groene ballen en ook bij de Junioren tot en met 14 jaar en Junioren 13 tot en met 17 jaar.

De Junioren meisje enkel 13 tot en met 17 jaar werd gewonnen door Femmy Lievaart van LTC Naaldwijk. De Junioren jongens enkel tot en met 17 jaar werd gewonnen door Semme Nobbe. Sem speelt bij Berg en Dal uit Den Haag. Het dubbelspel bij de jongens tot en met 17 jaar werd gewonnen door Riley Grootscholten van Verburch en Marijn Mulder van LTC Naaldwijk.

Bij het dubbelspel meisjes tot en met 17 jaar werden Lani van der Burg en Loïs Hoevenaars van LTC Naaldwijk eerste in de poule. De andere uitslagen kunnen jullie vinden op Toernooi.nl.
Alle deelnemers bedankt voor het meedoen!! We hopen jullie volgend jaar weer te zien.

Ook heel veel dank aan de Open Jeugdtoernooi commissie, Cindy en Bianca, voor het organiseren van dit geslaagde toernooi en aan de ouders die hebben geholpen achter de wedstrijdtafel.