SuperFlora Open Bloemen Toernooi

29 juli 2023

Van 29 juli tot en met 6 augustus 2023 vindt de 59e editie van het SuperFlora Open Bloemen Toernooi plaats. Via deze LINK kun je het toernooi volgen. We wensen iedereen sportieve wedstrijden toe!

Nog even dit:
De organisatie doet er alles aan om het een ieder naar zijn/haar zin te maken. Andersom hopen we dat jullie tijdens het toernooi niet te veel met wijzigingen en of verzoeken komen. Dat scheelt een hoop gepuzzel. Met ruim 600 inschrijvingen is de planning al krap, dus hou daar svp rekening mee.

OPROEP
We zijn al een tijdje op zoek naar hulp en uiteindelijk ook opvolging. Daarom doen we een beroep op jou, omdat je het misschien ziet zitten om je in te zetten voor de vereniging? Of wil je ons helpen om de juiste personen hiervoor te vinden?

Kort gezegd komen de taken neer op:
• Uitnodigingen
• Wedstrijdplanning
• Sponsorwerving
• Entertainment i.s.m. Raymond
• Begroting en betalingen
• PR & communicatie (Facebook, persbericht winnaars)

Gooi het dus eens in de groep bij je tennismaatjes en stel je vragen aan José: 0624751354 of stuur je vraag per email: openbloementoernooi@ltcnaaldwijk.nl.

Graag tot ziens tijdens het toernooi!
Marjolein, Marloes en José